GÜVENLİ ALIŞVERİŞ

KREDİ KARTINA 9 TAKSİT • KAPIDA ÖDEME • AYNI GÜN KARGO

0850 302 94 500545 302 94 50satis@yenilab.com
0adet

Sepetinizde hiç ürün yok.

Product was successfully added to your shopping cart.

Ürün Garanti Bildirimi

laboratuvar.com.tr de satılan ve Garanti Belgesi düzenlenme zorunluluğu olan ürünler, imalatçı veya ithalatçı firma garantisi kapsamındadır. Satın almış olduğunuz ürünlerde, garanti süresi içinde meydana gelen arızalar, aşagıda ayrıntıları belirtilen garanti şartlarına göre ücretsiz olarak tamir ettirilir. Garanti Belgeleri, tedarikçi firma tarafından doldurulmakta ve ürünle birlikte müşterilerimize gönderilmektedir. Ancak, bazı ürünler, jelatinli ya da vakumlu ambalajda gelmekte, Garanti Belgesi de, ürünün bulunduğu kutunun içinde bulunmaktadır. Bu hallerde, ürünün orjinal halini bozmamak için, Garanti Belgesi, ürünü gönderirken doldurulmamakta, daha sonra, müşterilerimiz isterlerse, Garanti Belgesi ni ayrıca bize gönderip doldurtmaktadır. Ürün faturası ile sunulması halinde, bu şekildeki Garanti Belgeleri de geçerlidir. Garanti Belgeleri ile ilgili olarak aşağıdaki hususların bilinmesi gereklidir:

  • Garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıldır. Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
  • Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, yada satıcıya bildirim tarihinden itibaren başlar. Bu sürenin aşılması durumunda, müşteri, malın ücretsiz değişimini ya da bedel iadesini isteyebilir.
  • Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı veya ithalatçı firma; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
  • Satıcı, malın; garanti süresi içinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli yada başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
  • Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığı servis istasyonları, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde ithalatçı veya imalatçı firma tarafından düzenlenen raporla belirlenir.

 

Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

  1. Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanısıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
  2. Tamiri için gereken azami sürenin (30 gün) aşılması,
  3. Arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,

durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya kayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.